Work

2009-10-02 @ 09:07:51

Imorse ringde kl strax efter 5, var inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara. Gick och la mig sent (kl 23) då det blev lite snack med D sent på kvällskvisten.
Cyklade (kallt värre var det) ner till KC för att jobba mitt första pass där. Jobbade mellan 6 och 8.15, hann bara mocka åt 4 hästar... Men det är ju så mycket omständigare än i ett vanligt stall, med tanke på all smittorisk. Det ska även spolas rent i stallen osv. Är ju van att mocka, fodra och sopa åt drygt 15 hästar på 2h själv... Det var även intressant att mocka i tidningspapper, jäkligt tungt för det suger ju åt sig något så otroligt.

Nu ska jag snart bege mig mot skolan, hoppade över första föreläsningen *fy på mig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0