Måndag

2009-10-26 @ 17:28:01

Idag börjar höstlovet för alla där hemma, v44 är ju den klassiska höstlovs veckan. Det hade varit skönt att vara ledig men sån tur har inte vi som går på uni.

Åkte iväg till projektstallet imorse för att sätta upp diverse apparater för att ta prover under den sista veckan som det ligger torv i boxarna. Nästa vecka är det träpellets som gäller.
Efter lunch var det dags att tillbringa några timmar i växthuset, diverse växter gicks igenom och jag tror att jag nu har ganska bra koll på de flesta. Är fortarnade ett lite mörker med grässorterna, förhoppningsvis ljusnar det tills tentan nästa vecka.

Jag har nu  betalt alla räkningar för denna månad. Det är packat och klart inför Jönköpingsresan som startar imorgon och slutar på onsdag. Har nu bara kvar att tvätta lite innan min dag är över, ska bli skönt att få sova ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0