Fredag

2009-10-02 @ 21:24:15

Jag är verkligen helt slut efter denna dag, har varit igång nonstop sen kl 5 imorse.
Efter lunch träffades vi i projektgruppen och projektbeställaren, först genomgång av vad vi ska göra sedan for vi till stallet och monterade upp diverse apparater som mäter lite smått och gott som finns i stallet. Vi var klar vid 17-tiden och sedan for jag mot Vås (fick dock vänta bra länge på bussen).
Var i Vås vid 19-tiden och då for jag till MediaMarkt för att kolla om de hade kamran jag ville ha till ett bra pris. Den fanns till ett bra pris men det var bara visningsexet. Knatade då över till Elgiganten som öppnade sin Megastore idag och köpte kameran till deras kampanjpris. Känner mig riktigt nöjd med mitt köp och det var verkligen ett kanonpris, tjände runt 1500 kr =)

Nu ser jag fram emot att gå och sova, det blir en tidig fredagskväll för mig. Imorgon ringer kl 07.30, stallet kallar...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0