sovmorgon?

2009-11-26 @ 08:12:44

Idag tänkte jag ta en lång sovmorgon, för mig är en lång sovmorgon att sova till 9-tiden. Men det gick verkligen inte, vaknade strax innan kvart i 7. Försökte ligga kvar och somna om, men icke så det var bara att gå upp...
Jag har inte haft sovmorgon på hur länge som helst, minns inte när jag senast vaknade efter halv 9. Vet inte varför jag inte kan sova, kan ha att göra med att jag börjat jobba och går upp kvart över 5 vissa dagar. Förra veckan var det 3 dagar som jag gick upp så tidigt och sedan dess har jag vaknat runt den tiden och kollat på klockan men lyckats somna om igen till halv 8 tiden. Imorgon ska jag göra ett nytt försök att ta en stunds sovmorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0