Regn å rusk

2009-11-14 @ 17:45:52

Två hästar (av tre) har idag blivit ridna ute i det finfina vädret. Ridhuset uthyrt för den årliga hundutställningen så det vara bara att ta på sig regnkläderna och klafsa sig ut. L red jag ut på en runda, hon låg på som attan i traven och hon galoppade även iväg lite (inte bra då hon inte får galoppera än). Kul tyckte hon det var och hon såg väldigt nöjd ut när vi väl var hemma igen. C red jag i klafset på ridbanan, den hästen är bra stel. Fick tillslut loss henne i skritten och traven blev bättre med tiden. O fick stå idag, han skulle ändå bara ha skrittats...

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, har en hel del att göra men ingenlust så jag tror att jag skjuter upp sakerna till ett senare tillfälle ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0