övertid

2009-11-11 @ 20:10:40

Imorse var vi en kort på jobbet vilket slutade med att jag och en till jobbade en dryg timmes övertid. Härligt med lite extra pengar (även om det inte är många kronor).  Min "favvo-häst" var kvar och jag mockade åt henne, hon är bra gosig.

Efter som jag jobbade över så blev förmiddagen inte helt som jag tänkt men men. På eftermiddagen var jag först en timme på föreläsningen för att sedan åka med R till stallet och rida en runda, härligt. Vi fortsatte med att åka och kika på hingstbedömningarna (idag var det 1-åringar) ute vid naturbruksgymnasiet, kollade på några hingstar men det var himla kallt så vi åkte hem.

Imorgon är det körlektion med släp som gäller, har dock inte hunnit plugga det som jag velat innan...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0