Nästan helg

2009-11-27 @ 10:00:38

Inte lyckades jag med att ta sovmorgon idag heller, vaknad kl 7... Suck
Har hunnit vara lite effektiv på morgonen och pluggat ekonomi, jag har verkligen ingen lust att plugga. Vad skönt det hade varit med ett jobb istället. Då hade jag haft råd att köpa min dressyrhäst som är efterlängtad och jag slapp all ångest övar allt plugg.

Efter lunch blir det stallet och träning för M. Tanten är nästan helt igång nu, började galoppera lite smått förra veckan, efter skadan och E tyckte att vi skulle vara med och träna idag för M och så blir det. Ska inte rida alls för hårt utan det blir mycket skritt och trav. Ingår var tanten dock inget vidare att rida, väldigt ostadig i formen och tjafsig. Lyckades dock få en bra känsla i traven en stund, idag är det ju en ny dag så vi får se hur det går.

Dags att återvända till ekonomipluggandet...



I need him 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0