Mitt i veckan

2009-11-18 @ 19:46:40

Jag är verkligen astrött just nu, varit igång sen 05.15 imorse. Sjukt mycket häst var det även idag på jobbet och många ston med föl. Mockade och slet till halv 9. Sedan var det bara hem och duscha, fixa sig inför skolan, käka frukost nr 2 för att sedan gå mot skolan och dagens aktiviteter.

Vid lunch blev jag hämtad av S och vi for mot PHS, hon skulle ha intervju inför aspiranttiden och jag vaktade lilla U. En riktig söt men envis rackare är den lille, men det blir nog hund av henne tillslut också.
Sedan för vi mot Barkarby och outleten, käkade lunch (eller vad man nu ska kalla det då klockan var runt halv fyra) och kollade runt i butikerna.

Nu är jag nyss hemkommen och sängen lockar något så otroligt, men ska nog kolla på BSF innan jag börjar fundera på att sova. Har kikat på GA redan så det blir inget sånt tittande för mig ikväll, kanske finns något att bra att glo på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0