Kattkrock

2009-11-20 @ 08:55:51

Krockade med en katt imorse strax efter kl 5 när jag hämtade tidningen. Den stod redo utanför dörren och hoppade på mig när jag öppnade och försökte tränga sig in, men tji fick den. Sedan satt den utanför dörren och skrek medans jag åt frukost, tyckte faktiskt lite synd om den men den bor ju inte här...

Inte alls lika mycket häst idag, riktigt skönt. Men det kommer att vara ett antal boxar att tömma och skura i helgen när jag jobbar...
När jag åkte från jobbet och skulle sätta på ljudet på mobilen så var den i två delar, en lite grej hade lossnat men som tur var så låg den i jackfickan och jag kunde sätta tillbaka den. Kanske dags att skaffa en ny snart.

Nehe nu är det skoldags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0