Jumping

2009-11-09 @ 22:05:56

Idag har dressyrryttaren lekt hoppryttare. E lurade med mig på hennes lektion då det fanns plats över, det var min gamla kära grupp som jag red i innan jag flyttade. Har inte hoppat saden jag hoppa L barabacka i våras. Fick goingen V, har inte alls ridit honom mycket och det var bra längesen jag satt på honom. Vi hoppade dogleg, oxer sedan orelaterat till ett räcke och sedan var det ett hinder vid X som man vände in mot från långsidan. Hoppade även en bana på hela 80 cm! :P Men vi kravlade oss även över en oxer på 90 för att sedan rida mot ett räcke, jäklar vad han hoppade på den linjen.
Grymt kul var det och jag funderar nästan på att konvertera till hoppryttare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0