Trötter

2009-05-17 @ 21:51:09
Igår så var det uppstigning kl 6 och idag så ringde klockan 05.25 *gäsp*, efter 5h sömn var det dags att kilva upp och bege sig till stallet. Väl där morgonfodrade jag för att sedan tillbringa hela dagen i sekretariatet, satt alldeles själv hela dagen men det gick finemang. Tävlingarna flöt på bra och vi var klara runt 16.30, över 170 starter var då avverkade. Var hemma vid halv 6 och klockan 6 så satt jag i bilen för att åka in till stan för att ta bussen mot Östra Aros.

Nu sitter jag här hemma och är bra trött och sliten, ska nog ta och lägga mig nu. Go natt!

Förresten, Norge hade en verkligen en lyckad start på 17 maj. Dock så hejade jag på Island...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0