Tisdag

2009-05-12 @ 14:38:36
Idag har jag faktiskt tagit tag i min redovisning, dock har jag väl inte kommit alltför lång men jag har ju iaf börjat :P
Igår var det senaste dagen att skicka arbetet till examinator, opponent och den läraren som är ansvarig för redovisningslokalen, men jag har inte fått arbetet som jag ska opponera på än. Jaja för min del är det ingen brådska men det skulle vara trevligt om det dyker upp idag. Om jag inte fått det på onsdagkväll så får jag väl maila och påminna vederbörande.

Snart ska jag och V bege oss ut på dagens träningsrunda, 6 km ska den vara idag och nu funderar jag på hur jag ska springa. Har ju bara rundor som är runt 4, 5 och 8 km. Tror nog att det kan bli bra om jag slår ihop 4 och 5 kilometers rundan (de går som i en 8a), ja så får det nog bli.

 
Min nya lampa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0