Så var det måndag igen

2009-05-11 @ 15:33:50
Hände inte mycket igår eftermiddag, var ner en sväng till stallet för att plocka in hästarna. Var ingen annan som kunda ta in dem då alla var på tävling. Går verkligen bra för klubben, det blir nya lag- och individuellaplaceringar varje helg. Hur kul som helst och det är vi verkligen värda! ;)
På kvällen så backtränade jag lite och det gick bra även denna gång, är faktiskt lite kul!

Har fått en jäkla träningsvärk i vänster höft efter gårdagens springpass, kunde knappt gå igår kväll men idag är det lite bättre. Vila står det på dagens träningschema och det tror jag nog att jag ska göra, dvs jag skippar kvällens innebandy.

Har inte presterat många knop idag när det gäller skolarbetet. Har börjat med en disposition över redovisningen, jaja det är ju lite i alla fall. Om en vecka så är det över, eller inte helt men redovisningen i alla fall. Fattar inte att jag ska stå och prata om min uppsats och "försvara" den i hela 20 minuter *gulp*

Har idag satt upp min nya fönsterlampa som jag köpte på Bauhaus igår, den passar fin fint. Nu skulle jag vilja ha nya gardiner, har verkligen tröttnat på mina blommiga nu. Har letat efter gardiner/tyg länge nu men inget faller mig i smaken.
Har även sorterat lite papper i mina pärmar och dammsugit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0