Så var det fredag

2009-05-15 @ 20:29:48
Idag var det dags att bege sig till skolan för att sitta och lyssna på några C-uppsats redovisningar. Vissa ämnen var riktigt intressanta. På måndag är det min tur att redovisa, har inte lagt ner många timmar på min presentation och kommer inte hinna göra det heller då jag ska tillbringa helgen i tävlingssekretariatet i stallet.

Tog bussen mot byn och när jag väl kom dit så var det bara att byta om till stallkläderna och cykla iväg. Red L en stund ute på banan bland alla hindren, kan ju säga att det gick inge vidare. Hoppade några skutt och det tycker hon ju är superkul. Hon var allmänt okoncentrerad som hon kan vara ibland, idag berodde det nog på att hon inte gått alltför mycket i veckan och så laddar hon upp så jäkla mycket bara det finns ett hinder på banan. Jaja bättre lycka nästa gång.

Imorgon och även på söndag är det alltså ideellt arbete i stallet som gäller, förhoppningsvis så blir dagarna inte alltför långa. Imorgon ska jag även hinna rida L samt springa 60 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0