Ridning och shopping

2009-05-22 @ 18:38:29
Började morgonen med att träffa E vid halv 8, vi cyklade till stallet och red ute en runda. L var helt crazy, satt jäkligt fast i höger och låg på som sjutton. Beslutade mig för att åka tillbaka på eftermiddagen och försöka rida igenom henne lite mera mha av graman och då sätta i bettet (hon har gått på hackamore sen i onsdags...).
Åkte alltså tillbaka på eftermiddagen och red ca 25 min ala Anky. Hon lossnade inte helt men det blev mycket bättre, snacka om sur hon blev när hon insåg att hon inte kunde komma undan genom att slå med huvudet *mohaha*
Jag är inte direkt ett fan av graman men ibland kan det vara ett bra hjälpmedel...

Efter morgonridturen så åkte jag till stan en sväng, shoppade ett svart linne på hm och beställde en marin Pikeur Diana kavaj på Spiltan. Hoppas att kavajen inte tar allt för lång tid bara... Hade hoppats på att de hade haft KL jacka som jag vill ha men det hade de inte, antingen beställer jag den på nätet eller så får jag vänta till Strömsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0