PPT

2009-05-13 @ 15:26:58
Jag sitter och försöker att göra klart min ppt inför den muntliga framställningen på måndag, men usch vad den blir dålig dock orkar jag inte bry mig just nu utan jag vill bara ha det här överstökat. Jag vill verkligen inte stå och redovisa men det är väl bara att acceptera att det ska jag göra på måndag. Fattar verkligen att man ska tycka det är så "jobbigt" att stå och prata inför en liten folksamling (typ 15 pers) när jag kan rida inför fullsatta läktare (tävling, clinic osv).

Ikväll blir det brukshundsklubben för att kika på när V gör sin tävlingsdebut på lydnadsplanen. Just nu är det riktigt fint väder ute och jag hoppas att det håller i sig till ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0