Oplanerat

2009-05-21 @ 20:07:06
Var ner till stallet på eftermiddagen, skulle hjälpa A att avmaska L. Åkte ner i mina jeans men hade satt på mig min KL fleece iaf. När jag väl var i stallet fråga S om jag hade lust att rida C, så jag red honom i min jeans och ja det var ju inte direkt så bekvämt... Cyklade hem efter mina drygt 2h i stallet (vart tog tiden vägen, jag skulle ju bara dit en snabbis...) och när jag kommer hem så ringer E och frågar om jag har lust att rida D. Visst, så jag byter om till ridkläder och cyklar tillbaka.

Hade verkligen inte planerat att rida idag, men planen höll inte. Jaja det var iaf trevligt, C är ju riktigt trevlig att rida och D blir trevlig efter en stunds uppvärmning.
Skulle ju egentligen ha sprungit idag, men har inte hunnit med det så jag får ta och springa min runda imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0