Morgonritt

2009-05-08 @ 10:26:08
Åkte till stallet tidigt imorse och jag och J begav oss ut på en ridtur i det härliga vårvädret. blev lite mycket snack och planerande om dressyrsatsningen som vi tänkt dra igång på klubben.
När vi kom tillbaka tog jag några varv i paddocken för att galoppera av tanten (hon har stått i två dagar), passade även på att ta några skutt över ett hinder som stod uppställt. Ingen höjd direkt, men L tyckte det var latjo.

L har fått en hagkompis, boxgrannen C.

Skickade igår en spontansommarjobbsansökan till Strömsan, vet att jag ver ute lite sent och fick svaret att de anställt alla sommarvikarier för i år. Men de hade vidarebefodrat min ansökan till klinken i Vås där de var behov av en till, har ju dock ingen djurskötarutbildning så chans kanske inte är så stor att få jobb (hade mera tänkt mig labbjobb) men jag håller tummarna ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0