Morgonjogg

2009-05-14 @ 09:08:36
Vad: Löpning
Sträcka: 6,0 km
Tid: 35,40 min (effektiv löptid)
Kilometertid: 5,56 min/km

Kommentar: Klockan ringde 06.45 och då var det bara att gå upp, ingen znoosning här inte. Klockan 7 så skulle jag och R samt hundarna bege oss ut på dagens träningspass. Tog lite längre tid idag på grund av hundarnas alla kisspauser samt att benen inte vaknat ordentligt. De sista kilometrarna kändes benen faktiskt hyfsat pigga och jag hade kunnat springa några kilometer till utan problem. 
Denna dag kommer att gå i träningenstecken då vi (jag och R) ska bege oss till Stallet för att träna pilates och power step + core ikväll. Jag kommer nog att sova gott i natt ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0