Lördagsjogg

2009-05-16 @ 19:01:01
Vad: Löpning
Sträcka: 8,1 km
Tid: 43,49 min
Kilometertid: 5,24 min/km

Kommentar: Klockan ringde 6 i morse och kvart i 7 så var jag i stallet och fodrade. Kvart över fem i eftermiddags så åkte jag från stallet och då hade jag hunnit jobba på tävlingarna och ridit L. Efter  dessa 10,5h i stallet gav jag mig ut på min runda. Sprang hemifrån och runt elljusspåret och tillbaka. Lyckades springa om en tant som cyklade på trädgårdsrakan på vägen mot elljusspåret, nu cyklade hon iofs väldigt sakta men ändå. Sprang även om henne i konsumbacken på tillbaka vägen från spåret. Benen kändes helt okej, har hittat ett tempo där det känns som om jag kan springa hur långt som helst. Riktigt nöjd med dagens pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0