Ich will eine Pferde haben

2009-05-12 @ 22:49:08
Just nu så skulle jag vilja ha 45 000 euro. Har hittat en rikigt snygging till häst, e. His Highness och ser verkligen superfin ut på videon. Jag som trodde att hästarna i Tyskland skulle vara ganska billiga (A) fast det beror väl på vilka hästar man kollar på förståss ;P.
Undrar har man ska göra för att få tag i så mycket penger, gifta sig rik? köpa trisslotter?
Jag kommer aldrig i hela mitt liv kunna köpa en sån dyr häst. Vet inte ens om jag skulle vilja lägga ut så mycket pengar på en häst, försäkringen lär nog gå på en fin summa om man ska kunna försäkra den och få ut en del pengar om den skadar sig osv.

Drömma kan man ju alltid göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0