A list

2009-05-19 @ 08:52:23
10 FAVORITER

Dialekt: Göteborska

Mat: tycker inte om mat ;P

Låt: You and I Both - Jason Mraz

Film: -

Tecknad figur: Ior

Sport: ridsport

Komiker: Björn Gustavsson

Veckodag: fredag

Glassmak: choklad

Soloartist: -

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: glatt

Tanke: snart är det sommarlov

Kläder: Diesel jeans, GT t-shirt

Bakgrund: L

Känsla: lättnad att jag redan har gjort min redovisning

Tid: 08.49
Bästa sak: min dator

Irritationsobjekt: min hälsena


8 FÖRSTA
Bästa vän: Elinor

Husdjur: hund

Utlandssemester: Danmark, haha

Piercing: -

CDskiva: Roxette

Bil: har aldrig ägt en bil

Ord: -

7 SENASTE

Telefonsamtal: S

Mat: frukost bestående av fil och müsli

Dryck: vatten

Biltur: till Vås

Tv-program:

Spelad låt: Kim - Here Comes The Night

Köpta klädesplagg: t-shirts


6 HAR DU NÅGONSINN

Dejtat någon av dina bästa vänner: nje

Brutit mot lagen: ja

Blivit arresterad: nope

Badat naken: ja
Varit med på TV: ja

Varit med i tidningen: ja


5 NEJ TACK

Skolämne: religion

Mat: sushi

Musik: -

Dryck: öl

Djur: spindlar


4 SAKER

Du gör när du har tråkigt: hänger på buke

Du gjorde igår kväll: var på spex

Du kan höra just nu: Rix MorronZoo

Du inte kan leva utan: nära och kära


3 PERSONER

Du kan berätta allt för: R.

Du tycker om: Sam.

Du inte gillar: drygt folk


2 VAL

Coca cola eller fanta: fanta

Hund eller katt: hund


1 ÖNSKAN: att sommaren ska bli riktigt solig och bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0