Deklaration

2009-05-02 @ 11:03:47
Nu har jag äntligen tagit tag i min deklartion och skickat in den. Får tillbaka ganska mycket pengar och det är verkligen välkommet, jag får väl troligtvis leva på dessa under hela sommaren då det ser dåligt ut på jobbfronten.

För pengarna ska jag nog ta och köpa mig en CO Wellington Classic och klippa + slinga håret (behövs verkligen).
Förhoppningsvis så kan jag spara en del också om jag inte shoppar alltför mycket under sommaren ;P

Igår kväll så var jag duktig och skickade in min i stortsätt klara uppsats. Den skulle mailas via Urkund och det känns lite läskigt, tänk om man blir anklagad för plaigat. Jag vet att jag inte har plagierat och jag har refererat det jag skrivit korrekt, så det borde verkligen inte vara någon fara.

Känner mig nu riktigt duktig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0