Dagens 2a och 3e

2009-05-14 @ 21:15:59
Vad: Pilates
Tid: 55 min

Kommentar: Detta var mitt livs första pilates pass och ja vad ska jag säga, var en väldigt flummig ledare och jag höll på att börja asgarva ganska många gånger. De första 5 minutrarna så undrade jag verkligen vart jag hade kommit, han satte på någon musik som lät precis som gudtjänstmusik... Lite svårt att ta ut sig ordentligt när man inte kan övningarna ordentligt men det kändes en hel del i mage och rygg så jag antar att jag gjorde rätt.


Vad: Power Step Core
Tid: 75 min

Kommentar: Direkt efter pilatesen var det dags för dagens tredje träningspass, power step core. Tyckte att det var ett ganska lamt power step pass, ledaren var heller inte så peppande. Jag tycker att E som brukar köra BT (även vikarie för PSC)  är bra mycket bättre, det är mycket mera pepp och fart i det hela på hennes pass. Dagens core övningar var väl inte heller så imponerande, men de kändes iaf lite här och där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0