Bekantskap

2009-05-20 @ 20:41:58

Nu på kvällen gick jag med E (är hundvakt åt min fasters hund) runt djursjukhuset. När jag gick på baksidan av kliniken så ser jag en ponny i hagen som jag tycker är väldigt bekant. Går närmare och kikar och visst är det F (en kompis ponny som jag red lite och som såldes i höstas), tar kort med mobilen och mmsar till Em (hans förra ägare). Får tillbaka ett svar och minsann så är det han, jag såg alltså inte helt galet! Liten "chock" var det att träffa på honom här på området. Han hade tappat lite muskler sen jag såg honom sist men i övrigt så såg han fräsch ut. 

Annars har väl inte första dagen på sommarlovet varit alltför spännande. Har gjort klart de små ändringarna i uppsatsen och ska nu bara läsa igenom den för att sedan maila iväg den.
 
Dagens bästa min gjorde R när hon insåg, efter att jag, D och L talat om att skolan slutar den 29e, att det är nästa fredag som hon har tenta och inte fredagen efter det. Hehe, hur man nu kan ta fel på en vecka vet jag inte men det är lite typiskt R.

Blir att kika på Greys ikväll, tror nog att jag ska ta och käka lite glass till ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0