Vart tog sommaren vägen?

2009-06-05 @ 21:10:39
Idag har jag tillbringat hela eftermiddagen och kväll på Strömsan. Åkte vid halv 12 hemifrån och kom hem kl 20. Innan jag åkte så svängde jag förbi biblioteket för att göra min medborgliga plikt och rösta.

På Strömsan så började jag med att kika på slutet av young rider dressyren i väntan på att L och H skulle ansluta från Uppsala. Hann även se början på juniorernas dressyr innan de anlände. När de anlänt fortsatte vi att kika på juniorerna innan det var dags att knata ut till terrängen och kika på den. Efter ett tag så gick vi tillbaka på dressyrbanan för att kolla på GPn, till den anslöt även C. Har varit en riktigt trevlig och rolig dag. Dock väldigt kall, tyckte att jag satte på mig ordentligt med kläder men tydligen inte, imorgon blir det även en fleecetröja under den fodradejackan. Hade egentligen inte tänkt att åka något mera denna helg men fick två fribiljetter av J idag, så det är väl lika bra att passa på...

Två bilder från dagen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0