The king is dead

2009-06-26 @ 20:01:50
Nu är jag hemma från den korta trippen till Skara och Göteborg. Imorse vid sju-tiden när vi började rulla mot A-sås möttes vi av nyheten på radio att The king of pop var död. Väldigt chockerade även om jag nu inte var ett stort fan av honom, men han har gjort många bra låtar. 

Annars har den kort trippen var riktigt rolig, kul att träffa faster m familj och strosa bland affärerna i gbg (var några årsen nu). Kan ju bara säga att jag verkligen älskar Göteborg, sån härliga stad alltså!!
Det som shoppades var 4 pocketböcker och en t-shirt, var bra sugen på att shoppa en klänning och ett linne men de var så himla dyra och jag kände att jag inte hade råd med dem. Är iaf väldigt med dagen trots att jag inte kom hem med så många kassar. Kul att gå och kolla i andra affärer som inte finns i Uppsala, Vås och Sthlm.

I Skara så köpte jag mig en CO JW hjälm, var verkligen i behov av en och nu blir det att vänja sig med denna modell. Sjukt nöjd är jag!

Bilder och uppdatering kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0