Shopping

2009-06-07 @ 18:45:12
Var in en sväng till Hälla idag, shoppade en klädlåda och galgar på IKEA. Svängde förbi Spiltan för att hämta min efterlängtade kavaj som hade kommit. Nu är jag riktigt fattig men hoppas på att skattepengarna kommer någongång nästa vecka. De pengarna ska jag leva på hela sommaren, på nått sätt ska det gå.

På eftermiddagen var jag ner och red dressyrlektion på L, det gick faktiskt riktigt hyfsat. Inte alls tjafsig som hon varit de senaste veckorna och hon höll sig på mattan fast hon tagit det lugnt sen i onsdags. Imorgon kommer M och ska kolla igenom henne och se om han hittar något som sitter fast.

Jag har varit riktigt lat på sista tiden och inte kommit iväg på någon joggrunda, nästa vecka måste jag ta tagi min träning igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0