Det tar aldrig slut

2009-06-14 @ 09:38:36
Regnet alltså, nu har det regnat konstant i 3 dagar. Jag vill ha sol!!

Igår åkte jag förbi mitt hem och hämtade lite post mm, hade fått en tidning från agr.förbundet. I den hittade jag en lista på en massa stidendier, gissa om jag nu ska söka. Måste bara försöka få till bra ansökningar...

Efter det så rullade vi vidare mot 50-årskalaset i Björklinge. Trevligt att träffa släkten, kul att E också kom så vi snackade en hel del. Var ett tag sen vi sågs då vi har haft mycket att göra och han har varit utomlands några veckor.  

Idag blir det dressyrträning och jag måste ut och springa, dock har jag ingen lust att göra det i detta spöregn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0