Schema

2009-07-13 @ 09:21:49
Kollad in kurshemsidan till kursen jag ska läsa i höst, schemat ligger redan ute! Vilket jäkla schema, 8-16(17) nästan varje dag, ibland är det sovmorgon och då börjar vi kl 9. Hjälp, jag kommer inte att överleva detta. Var ju länge sen vi hade så mycket schema lagt, måste vara när vi lästa kemi i ettan. Hur ska man hinna med livet förövrigt?? Jag som hade hoppats på några lugna veckor i början för att hinna festa, men det kanska jag lyckas klämma in ändå, man är ju trots allt student (A).

Studiebesök ska vi också åka på, bl.a. Skara (3 dagar) och Jönköping (2 dagar). Verkar även som om vi ska göra något stort projekt som företag och organisationer är iblandade i, låter ganska spännande.

Nu blev jag väldigt nyfiken på det här (ser dock inte fram emot kursen, den verkar verkligen flummig), undrar dock hur de ska få allt att funka när vi nästan är 100 som ska läsa kursen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0