Post och shopping

2009-07-23 @ 09:36:46

Igår var jag hem en sväng för att hämta min post, det var verkligen öde i Uppsala och ute på Ultuna. Iofs så var jag där tidigt på morgonen (kl 8). Allt såg sig likt ut, lite förändringar på centralen som håller på att byggas om samt att busskurerna ute på Ultuna numera är av glas. Tyckte mycket bättre om de fina röda i trä, typ såna som står ute på landsbygden.

Hade fått en hel del post och några räkningar. Räkningarna har jag försökt betala idag men det går inte att signera, så jag får göra ett nytt försök senare.

Mötte upp S på centralen och vi tog tåget till huvudstaden för shopping. Kul att se att hon mår så pass bra efter det som hänt på den senaste tiden, tror att det var välbehövligt för henne att komma iväg en sväng.
Jag shoppade inte alltför mycket, blev ett (till) par jeans från Gul & Blå (fick även en gratis t-shirt där ifrån), en mascara (Bluberry Curl, ska bli spännade och prova den) och hårnålar.
S köpte desto mera, vet inte hur mycket hon shoppade men det var mycket!

Det var en trevlig och bra dag, skönt att komma ifrån lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0