Myggjävlar

2009-07-29 @ 17:52:09
Just nu känns det som om hela jag är ett stort jäkla myggbett, fan vad mycket mygg det är just nu!

Har tillbringat hela dagen  i stallet, jobbade runt 5,5 h och resterade timmare har jag fixa L och tagit in våra hästar. Dagens arbetsuppgifter har varit att fixa alla RS-hästarnas ryktpåsar, bada alla RS-hästar, mocka lite, fixa lite hö, skriva i hyresavtalet och regler för boxplatser i datorn, ja det var nog allt tror jag. Dagen har gått väldigt  fort. Hovis har även varit och skott en hög av RS-hästarna, så nu har de alldeles nya dojjor.

Imorgon är det löshoppning på schemat, alltså inte för mig utan för L. Hon kommer tycka att det är jättelattjo. Tänkte även rida en stund tror jag. Ska även med och hämta hem S från betet och skritta igång G. Fullt upp.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0