snart är dagen änligen över

2009-12-08 @ 23:50:11

Äntligen är denna dag över (jaja 10 min kvar), har hunnit med både en tenta och en uppkörning. Tentan var klurig och uppkörningen gick hyfsat, måste göra om funken. Fick den delen som jag abslut inte ville ha, kunde berätta allt som stod i boken men sen var det två frågor som jag kuggade på. Surt värre, men så är det nu tyvärr... Uppkörningsgubben var en riktig tråkmåns och stammade. Trafikskoleläraren tyckte även han att det var skummafrågor så... Jaja klarade iaf körningen och gjorde en klockren backning, det var målet för dagen.

Nu ska jag sova och ladda inför morgondagens projektlabbande som börjar kl 08.00, snark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0