ruta ett

2009-12-29 @ 19:07:41

Jag har väntat på detta och idag kom det, bakslaget. Allt har gått så bra och L har känts bättre än någonsin, har många gånger undrat när det skulle vända. Idag var dagen det skulle hända. När jag började skritta imorse kände jag att allt inte stod rätt till, höger bak hänger inte riktigt med. Tänker först att hon är lite stel alt har träningsvärk och vi fortsätter att skrittar. Provar att trava efter ett tag när det känns bra i skritten och då känner jag att höger bak verkligen inte hänger med... Skrittar igen och provar trava igen, en lite förbättring. Fortsätter på samma vis och det blir bättre och bättre men det släpper aldrig helt. Troligtvis har hon sträckt sig eller fläkt sig i hagen (dock var hon fin att rida igår em). Nu blir det butta i några dagar och skrittarbete, så får vi hoppas att tanten bättrar på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0