plugg, plugg å plugg

2009-12-03 @ 21:35:03

Eftermiddagen och kvällen har gått i studiernas tecken. R kom in och pluggade sitt inne hos mig en sväng medans jag pluggade på mina saker. Det är mycket lättare att sitta och plugga när man vet att någon annan också gör det, även om vi nu pluggar på olika saker.

Efter några timmars plugg blev det matlagning, amerikanska pannkakor för min del. Mumsigt och det var någon vecka sedan nu.

Efter maten satte L och jag oss ner i köket och pluggade tillsammans på diverse delar inför tentan, vi var flitiga och kom verkligen framåt i studierna. Konstigt nog känns det som om jag är i någorlunda fas, även om jag inte borde vara det...

Nu ska jag nog titta på Ullered som jag missade i måndags, sedan är det dags för sängen. Inget mer plugg för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0