Jullov?

2009-12-18 @ 19:24:56

Nu har jag jullov, eller ja projektet är inte klart så det blir väl inget jullov. Går ju bara så bra för oss med alla resultaten, en analys kommer från labbet samma dag som vi har deadline på att lämna in det färdig arbetet *underbart* Statistikern skulle försöka bli klar med resultaten han fick igår och idag av oss till den 23e, att han fick de så sent är på grund att våran kära beställare inte levererat resultaten i tid till oss (trots en massa påtryckningar, ja allt är en låååång historia). Så jag kanske har jullov ändå i några dagar då vi inte kan göra något förns de "färdiga" resultaten anländer, dock kommer detta att ligga och gnaga i huvudet och jag kommer att vara stressad över detta. Trodde att detta skulle bli den första julen på länge då jag inte skulle behöva tänka på skolan, men icke. Får väl vara glad över att jag inte har någon tenta efter jul som det vanligtvis brukar vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0