En söndag

2009-12-06 @ 09:51:54

Har på morgonen varit och matat alla hästarna (= drygt 40 st), kissemissarna följde mina steg och kollade så att allt gick rätt till. De är goa dem där små krabaterna. Släppte även ut hästarna som ingår i vårat in och utsläpps schema, fixat till L har jag också hunnit med. Nu har jag bara ridningen kvar, den tar jag efter lunch då jag även ska ta in hästarna.

L har tydligen varit väldigt på G i veckan och gjort allt annat än det hon skulle ha gjort. Men igår så gick hon kanon den största delen av ridtiden, efter galoppen så hade vi ett tag lite delade meningar om hur fort det skulle gå... Hon blir även stadigare och stadigare, vilket känns så otroligt bra.

På eftermiddagen/kvällen hängde jag med S som skulle upp till FRK och träna dressyr, hon behövde hjälp med lastning och hästhantering. Fick lite tips på nya övningar som jag tänkte utsätta L för idag ;)

Idag blir det förutom ridning, plugg på både det ena och det andra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0