tisdag

2009-08-04 @ 18:05:52

Dagen idag har väl sätt likadan ut som igår förutom att jag var på personalmöte en snabbis. Ponnysarna var lika fina idag förutom lilla monstret S som nog tyckte att jag var jobbig igår och protesterade hejvilt idag. Men med hjälp av en graman så gick det prima, behövde inte ens rida på den utan bara ha den hängade, hon är rolig hon den ponnyn.
Nu känner jag bara mer och mer att det är hästar jag vill hålla på med, måste bara tänka ut hur jag ska få igenom mina planer...

Jag håller på att bli galen på alla dessa mygg, va fasen det känns ju som om man bor i Tärnsjö (eller tja så illa är det inte riktigt än).

Ikväll blir det att slappa och ladda inför morgondagens jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0