The sun is back

2009-08-02 @ 19:40:22
Känns inte som om jag gör annat än rider, idag var det bara L och G som det skulle dressyras med. Började med L och ja det gick verkligen inge bra, hon kändes seg i bakbenen, tung i handen och ja allmänt tråkig. Kämpade på i ca 40 min och hon var verkligen görsvettig och löddrig... Tog och badade henne efter ridningen och det var välbehövligt, hon är en lite skitgris.

G var desto roligare, han känns verkligen bra just nu. Tog första galoppen sen efter betet och det tyckte han var jättekul. Han galopperade på bra runt fyrkantspåret och man kände verkligen hur han tog i med bakbenen.

Förutom att rida så har jag även hunnit sola en snabbis det finfina vädret. Äntligen är solen tillbaka, bara så typiskt att jag ska jobba i veckan.

Förutom jobb och ridning ska jag försöka hinna med en sväng till Tuna Park, jag är shopping sugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0