Sista jobbardagen

2009-08-09 @ 20:42:04
Idag var det sista dagen på jobbet. Gick väldigt smidigt trots att hästarna var inne och skulle gå lektioner, är ju lite bökigare att mocka med dem i spiltan/boxen och resultatet blir ju inte lika bra... Igår gick det väldigt smidigt, alla hästarna skulle ut på morgonen så det var skönt att kunna köra hela stallet utan att få en massa avbrott för ridning osv.

Min mockningshastighet har verkligen ökat denna vecka, ibörjan av veckan snittade jag ca 8-10 min per häst, nu mockar jag i en hastighet på max 5 min per häst. Mockningen är lika bra, fast det går mycket snabbare.

Imorgon ska jag ta en sovmorgon, dock kommer jag väl att vakna kl 7 då jag gått upp vid den tiden hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0