Regning onsdag

2009-08-26 @ 19:21:55
Vaknade av att det vräkte ner, kollade på klockan och den var bara halv 8. Försökte somna om men det gick inte så jag gick upp och käkade frukost. Gjorde verkligen inget vettigt på förmiddagen, eller jo jag svarade på alla mail som trillat in under natten och morgonen ang. sadlarna och släpet.

Efter lunch åkte jag ner till stallet, det behövdes hjälp när ett gäng "gubbar" (25-55 år) från behandlingshemmet skulle rida. Tog in hästarna med hjälp av L (kul att träffa henne igen), sedan gjorde vi iordning de stora hästarna som var aktuella. Vi byggde upp ett litet hinder och några travbommar i ridhuset då de ville hoppa denna gång (andra gången vissa var och red här). Hästarna skötte sig riktigt bra trots alla glada tillrop från de på läktaren som redan ridit/väntade på sin tur. Alla som red var även glada och på bra humör, alla tyckte att det var superkul! Det är kul när folk är så himla positiva till saker och ting.

När detta var klart skrittade jag (med L) och E (med Z) en runda, det var uppehåll vilket var skönt. Vi tog en runda inne bland villorna då det var så mycket på G längs den "vanliga" vägen, gravmaskiner hit och dit. 

Imorgon tar jag nog en sväng på stan, ska försöka hitta en drop in tid hos någon frissa...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0