Måndag

2009-08-24 @ 11:35:15
Var ner till stallet tidigt i morse och red L, vi stod som vanligt på bakbenen och hon var allmänt dryg. Ändrade taktik och kortade bara upp tyglar en aning och ser var det framåt som gällde. Lite paff blev hon och den nya taktiken fungerade hyggligt. Efter galoppen blev hon riktigt fin och jag tror att vi inte bråkade alls under de sista 20 minuterna då hon bara fick trav på i låg form och stundtals att hon nästan bet sig i bringan. Kunde vända och ställa hur jag ville och hon kändes väldigt loss, äntligen efter mycket slit. Hoppas att hon sköter sig i kväll när A (ägaren) ska rida henne på lektion.
Mockade och fixade åt L och Z, fixade även det sista i stallet då E skulle på möte.

Nu ska jag fixa lunch, sedan gå och hämta mitt paket från Jotex och kl 16 är det dags för sjukgymnasten. Ikväll är det träning med Z, ska bli spännade.



En vecka kvar nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0