Hälsena

2009-08-18 @ 15:01:50
Fick rycka in och jobba extra idag, det tycker vi om även om jag blev väckt tidigt på morgonen med denna förfrågan. Utsläpp, mockning och fodring som vanligt. Fick prova och köra med A en sväng i ridhuset, skitkul var det och jag tror nog att jag ska köpa mig en lite ponny och köra trav med ;P

Har försökt att få tag i någon som kan hjälpa mig med mina hälseneproblem. Har dock inte lyckats, sh ville inte ta emot mig då det inte är studierelaterat (deras pucko till sjuksköterska frågade om hälsenan var av, jo men visst det är den och det är därför jag ringer till dig och inte sitter på akuten...). Blev iaf rekomenderad av den snälla sjuksköterskan på VC att ta kontakt med ISC, så morgon blir det att ringa dit alt. ringa till sjukgymnasten här i byn.

Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0