Tequila Sunrise

2009-04-22 @ 10:39:11
Utgång på Snerikes igår, det var jag R, Sa och Ha som anlände till det rosa slottet strax innan 9 snåret.
Vi började med att beställa något att dricka, som vanligt så är detta en stor beslutsångest. R beställde en Tequila Sunrise, jag har aldrig druckit den (inte R heller) och den såg  väldigt smarrig ut så jag tog en likadan... Här gjorde både jag och R kvällens misstag, den gick ju för fasen inte att dricka :O. R bytte bort sin mot Ha's Cosmopolitan (=d), men jag lyckades sakta men säkert få i mig min.

Musiken var verkligen ingen höjdare, ett dansgolv hade skitskum musik. Högt var det också, verkligen tur att Ha och jag lyckades skaffa oss öronproppar. Dansgolvet med lite bättre musik gick inte att vara på då det var så sjukt varmt där. Det tredje dansgolvet var proppat med folk så där fick man dans som packade sillar. Trots att kvällen till största del tillbringades tillsammans med den skumma musiken så hade vi det rikitg kul!

Precis som i torsdags, efter Stocken, så kom vi hem utan att ha brutit något nyckelben :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0