Startlistor

2009-04-21 @ 10:38:36

Igår kväll kom de preliminära startlistorna till helgens tävling ut. Är riktigt nöjd med mina startnummer, näst sist i första klassen och i mitten på den andra. Tävlingen går ju på hemmaplan så det är ju väldigt smidigt när man "bara" kan ställa in hästen i boxen efter sin start.

Jag är även lagledare för klubbens lag och laget ska tas ut innan den andra klassen startar, detta kan bli lite stressig för min del då jag ju startar näst sist i första klassen. Men får väl lämna "min" häst till hennes ägare så att jag kan klura lite på laguppställningen och lämna in laganmälan i tid. Är väl egentligen inte så mycket att klura på då två stycken (av fyra) redan ä självklara i laget, men vi är tre stycken som rider om de två sista platserna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0