Innebandy

2009-04-20 @ 20:58:44
Har nyss kommit hem från kvällens innebandy tillsammans med vet. studenterna nere i gympahallen. Vi var inte så många denna gång så det blev bara två lag vilket betydde att man fick spela i hela 90 minuter, mycket springande blev det =).

Mitt lag vann 2 utav 4 matcher, en match vände vi 2-6 till 8-6! Kan dock säga att jag inte bidrog med alltför mycket då mitt bollsinne är lika med noll. Men det gick lite bättre för mig denna gång än sist jag var med (någon månad sen), då ville jag bara bli av med bollen så fort jag fick den, hehe. På dessa träningar är det viktigast att vi alla har kul och inte hur bra man är och det tror jag att vi med lätthet uppfyller.

Imorgon är det löpning som gäller, första dagen på träningsprogrammet som finns på marathon.se. Eller idag var det egentligen första dagen fast då stod det vila på schemat...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0