Förkyld

2009-04-27 @ 19:45:59
Jag är verkligen megaförkyld, igen. Kände av det redan i fredags, men trodde att det då berodde på allt pollen men så var det inte tydligen. Med facit i hand så skulle jag inte ha tränat i lördags (ridningen skippar jag inte oavsett hur förkyld jag än är)...

Kul att bli så här himla täppt i näsan när jag väl lyckats komma igång med träningen och träningsprogammet. Får väl antagligen redan nu utnyttja den extra veckan jag hade till goda då jag startade programmet en vecka tidigare. Kul lixom att utnyttja den redan andra veckan...

Jag var verkligen taggade inför kvällens innebandy men hoppade över den för att kunna tillfriskna snabbare eller det hade inte funnits en chans att jag kunnat vara med då jag inte får någon luft alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0